fredag den 8. oktober 2010

Lidt oktober hygge fra Højen

 


Langt om længe igen med et lille indlæg...Har nu øvet mig lidt på Picasa - og lavet min første collage:O)

Skal i aften til kobberbryllup hos naboen og har til denne anledning lavet et fint og personligt kort efter anvisning fra Bare Wunderbar.
Posted by Picasa


Har lavet et fint lille armbånd som jeg vil have på i aften - tror det bliver fint sammen med en grå Tusnelda Bloch kjole samt gul stjernering og halskæde fra Louise Kragh.

Rigtig god weekend til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er det blevet flot armbåndet.. Hvad har du malet det med, Tinas farver? Det var bare rigtigt hyggeligt igår.. :) Sjovt som det er mig der ligesom har givet hintet om at picasa er så godt, og så kan jeg da slet ik forstå hvordan du har lavet den collage.. :))
    Ved du at du kan gøre billederne større hvis du opdaterer med den nye indlægs editor? :)

    SvarSlet
  2. Hej Rakel... nej jeg vil helt vildt gerne ha billederne noget større, fortæl lige hvordan:O)

    Armbåndet er uden maling - bare rå og så med en gul perle....

    Og så var det faktisk nemmere en jeg troede at lave de der knuder som gør at armbåndet kan reguleres:O)

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde :- )

    Rina
    http://tanke-univers.blogspot.com/

    SvarSlet